PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 13. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Latitude 7480/i5-7300U/8GB/128GB SSD/INTEL HD 620/14.0" FHD/Win 10 Pro 64bit/Black

 
Specifikace:
Kód produktu: YCNVR
EAN: 5397063987153
Výrobce:
Partnerství:
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Produkt:Latitude 7480
PartNo: YCNVR
Procesor: Intel Core i5-7300U (3M Cache, 2.60 GHz)
Paměť/volný slot: 8GB (1x8GB) 2400MHz DDR4
Harddisk: 128GB SSD SATA M.2
Displej: 14.0" FHD (1920x1080) AntiGlare; Cam and Mic
Grafika: Intel HD 620
Síť: Intel Dual Band Wireless AC 8265 + Bluetooth
Operační systém: Win 10 Pro (64bit) MUI; Win 10 (64-bit) USB Key; Microsoft Office Trial; Intel vPro

Paměť3
DDR4 SDRAM (2 133MHz), 2 sloty podporující až 32 GB

Porty
1 Univerzální konektor typu jack
2 Porty USB 3.0 (1 z nich s funkcí PowerShare)
1 čtečka paměťových karet SD 4.0
1 RJ-45
1 Port HDMI
1 Slot pro SIM kartu

Sloty
3 rozšiřující sloty M.2: 1 SSD, 1 WWAN/HCA a 1 WLAN/BT/WiGig
Volitelná kontaktní čtečka čipových karet a volitelná dotyková čtečka otisků prstů
Zamykací slot

Rozměry
Výška Z: nedotyková verze 17,05 mm (0,67") × šířka 331 mm (13,03") × hloubka: 220,9 mm (8,7")
Hmotnost od: 1,36 kg (3,01 libry

Ostatní: Backlit Keyboard (Dual Pointing) Czech-Slovak
Baterie: 4 Cell;90W;Power Cord
Barva: černá

Záruka 3 roky Prosupport

Dokování pouze přes USB-C
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)