PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 24. 04. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

HP Stereo Headset H2800 Ocean Blue

 
Specifikace:
Kód produktu: J9C30AA#ABB
EAN: 888793455692
Výrobce:
Partnerství:

Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.

K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..  

Záruka: 2 roky (12 měsíců IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Popis: Komfort pro vaše uši, vzrušení pro vaši mysl. Využijte praktický vnitřní mikrofon, ovládací prvky náhlavní soupravy a širokou kompatibilitu.

Zvukový výkon

Stejně dobrý pocit jako zvuk

Připraveni na cestu

Podpora HP

Kompatibilita: Kompatibilní s většinou počítačů, tabletů, smartphonů a přehrávačů MP3
Délka kabelu: 150 cm
Rozměry 142 x 180 x 62 mm
Záruka: Jednoletá omezená celosvětová záruka na součásti a práci; Telefonická podpora HP 24x7 v rámci záruční lhůty
Obsah balení: Sluchátka s mikrofonem; Příručka Začínáme; Záruční list; Produktové oznámení
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00  Olomouc

Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/

Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html

HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)