PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 23. 04. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Inspiron 5570 15 FHD i3-6006U/4GB/1TB/530-2GB/DVD/HDMI/USB-C/W10/2RNBD/Modrý

 
Specifikace:
Kód produktu: N-5570-N2-311B
EAN: 5397184063767
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Inspiron 15 5000 (5570)

Procesor: i3-6006U Processor (3MB Cache, 2.00 GHz)
Display: 15.6-inch FHD (1920 x 1080) Anti-glare LED-Backlit Display
Paměť: 4GB, 2400MHz, DDR4 (additional memory sold separately)
Disk: 1 TB HDD
Optická mechanika: Tray load DVD Drive (Reads and Writes to DVD/CD)
Grafická karta: AMD Radeon 530 Graphics with 2G GDDR5 graphics memory
Síť: 802.11ac + Bluetooth 4.1, Dual Band 2.4&5 GHz, 1x1
Klávesnice: Czech/Slovakian Qwertz Backlit Keyboard
Operační systém: Windows 10 Home 64bit Czech

Záruka: 2 roky Next Business Day

Porty
USB 3.1 Gen 1 Type-C™ (1) (optional) with PowerDelivery and Video – only on Configs with Discrete graphics only
USB 3.1 Gen 1 (2)
USB2.0 (1)
HDMI™ 1.4b (1)
Noble lock (1)
3-in-1 SD Media Card Reader (SD, SDHC, SDXC) (1)
RJ-45

Rozměry a Váha
Výška: 0.89" (22.7mm) x Šírka: 14.96" (380.0mm) x Hloubka: 10.16" (258.0mm)
Váha: začíná od 4.85 lbs (2.20kg)



Primary Battery
42 WHr, 3-Cell Battery (Integrated)

Power
Battery 42 WHr, Prismatic 3-Cell Battery (integrated)

Barva: Modrá
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)