PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 26. 04. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Professional P2219H WLED LCD 22" Wide/8ms/1000:1/HDMI/USB/DP/VGA/IPS/Full HD/cerny

 
Specifikace:
Kód produktu: 210-APWR
EAN: 5397184092354
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
Příplatkové záruky:
3 roky - 36 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
3 roky - 36 měsíců + 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
3 roky - 36 měsíců + 2 roky rozšířená záruka + 599.00 Kč
 
Popis produktu
Dell P2219H Professional

Monitor Dell P2219H Professional s 21,5" displejem nabízí Full HD rozlišení 1920 x 1080 bodů s poměrem stran 16:9, jasem 250 cd/m2, dobou odezvy 5 ms a typickým kontrastem 1 000:1. Příjemné jsou také pozorovací úhly 178° horizontálně i vertikálně. Připojení je velice snadné díky VGA, DisplayPort a HDMI konektorům. Potěší též funkce Pivot, díky níž lze monitor otočit o 90 stupňů.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Typ panelu: IPS

Úhlopříčka: 21,5"

Poměr stran: 16:9

Rozlišení: 1920 x 1080

Kontrastní poměr: 1000:1

Doba odezvy: 5 ms

Rozhraní: 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 x DisplayPort, 2 x USB 2.0, 2 x USB 3.0

Barva: černá - stříbrná

Součástí balení je USB 3.0 a DisplayPort kabel.

stránky výrobce:
http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/dell-p2219h-monitor/pd
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)