PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 17. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Precision R3930/i7-8700K/64GB/512GB SSD + 2x4TB HDD/2x Quadro P2000 5GB/Win 10 Pro/3Y

 
Specifikace:
Kód produktu: 3930_spec1_rack
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 129 131 Kč
Cena bez DPH 106720.19 Kč
Katalogová cena 134999 Kč
Ušetříte (4%) 5868 Kč
 
 
Popis produktu
DELL Precision Rack 3930

Procesor: Intel Core i7-8700K, 6 jader, 12 MB cache, 3,7 GHz, 4,7 GHz turbo
Paměť: 64 GB (4 × 16 GB) paměti DDR4, 2 666 MHz, UDIMM, bez korekce ECC
Harddisk: 512GB disk SSD s rozhraním M.2 PCIe NVMe třídy 50
+ RAID 1 - 2x 3,5" 4TB pevný disk SATA, 7 200 ot./min.
Grafická karta: 2x Nvidia Quadro P2000 5GB
Operační systém: Win 10 Pro 64bit
Multimedia Keyboard Czech KB216, Dell MS116 Optical Mouse
Šasi: 1U

Porty:
Front
1- Audio Jack
1- USB 3.1 Type C
2 - USB 3.1 Type A
1- SD Card Reader
Internal
1 - USB 3.1 Type A (supports USB storage key)
Rear
2 - USB 3.1 Type C/iGFX Display Port
1 - Remote Power Switch connector (for OEM)
1 - Serial port
2 - RJ45 Network

10/100/1000 Ethernet (RJ-45)

Rozměry:
HxWxD: 1.68” (42.8 mm) x 18.98” (482.0 mm) x 23.19” (589.1 mm) with Bezel or 22.74” (577.6 mm) without Bezel | Weight 19.27lb (8.74 kg)

Napájení: hot pluggable 550W

Záruka 3 roky ProSupport NBD On-Site Service
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)