PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 21. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Obal DELL Essential 15

 
Specifikace:
Kód produktu: 460-BCQO
EAN: 5397184217429
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky (12 měsíců IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost 1 ks volných k expedici: Skladem
Prodejna Brno: Druhý pracovní den od objednání
...je reálné vyzvednout do Vánoc
Expedice po ČR: Druhý pracovní den od objednání
...při platbě kartou je reálné dodat do Vánoc
Termíny jsou platné, pokud zboží objednáte nyní.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Chraňte svůj notebook, když jste na cestách
Uložte svůj 15palcový notebook do trvanlivého a voděodolného obalu Dell Essential 15 (ES1520V), který notebook spolehlivě ochrání všude, kam vás pracovní povinnosti zavedou. Neoprenový obal s měkkým vnitřním polstrováním z kartáčovaného materiálu Nylex k notebooku těsně a bezpečně přilehne a ochrání jej proti polití, nárazům a poškrábání.

Pohodlné používání
Snadno přístupný horní otvor na zip s hladce klouzajícím dvojitým zipem vám umožní snadno zasunout notebook na místo, uchopit pod paži a vyrazit na další schůzku.

Lehký a snadno přenosný
Zasuňte notebook do lehkého neoprenového obalu, který lze nosit samostatně. Alternativně můžete zasunout notebook do těsně přiléhajícího obalu a při odchodu vložit do své oblíbené brašny.

Vlastnosti
Typ výrobku: Pouzdro na notebook
Barva: Černá s Dell logem ze sítotisku
Materiál produktu: Neopren, nylex
Kompatibilita notebooku: 15"
Typ uzávěru: Dvojitý zip
Materiál výplně: Nylex

 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)