PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 14. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Latitude 7400 2in1 14" FHD Touch /í5-8365U/8GB/256GB NVMe SSD/Win 10 Pro / 3Y BS

 
Specifikace:
Kód produktu: 7400-2in1-BTO
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu


Composants

1 Dell Latitude 7400 2-in-1 BTX

1 ODM Assembly Base

1 I5-8365U vPro, Thunderbolt, 8G memory

1 14" FHD (1920x 1080) Touch Anti-Reflective & Anti-Smudge, IR Camera & Proximity-Sensor &

Mic, SLP Narrow Bezel

1 Proximity Sensor Application vPro

1 Palmrest with No Security and thunderbolt

1 8GB LPDDR3 2133MHz

1 M.2 256GB PCIe NVMe Class 35 Solid State Drive

1 European Power Cord

1 4 Cell 52 Whr ExpressCharge Capable

1 FCC Label

1 65W E5 Type-C Power Adapter

1 Intel Dual Band Wireless AC 9560 (802.11ac) 2x2

1 Intel(R) 9560AC Wireless Driver without Bluetooth

1 No Wireless WAN Card selected

1 PCIe SSD Bracket

1 Czech/Slovakian Keyboard with Backlight

1 Bottom Cover

Logiciel

1 No Resource DVD

1 Windows 10 Pro (64Bit) Multi-Language English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak

1 Microsoft Office 30 Day Trial - Excludes Office License

1 No Out-of-Band Systems Management

1 Intel Sensor Solution

1 OS Recovery

1 Additional Software VPro

1 AntiVirus : Windows Defender

Service

1 1Y Basic Onsite Service

1 Y2-3 Basic Onsite Service Extension
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)