|
|
Všechny technické údaje Panel Screen Size: 65" Resolution (pixels): UHD 3840x2160 pixels Backlight / Lightsource: DLED Brightness (Typical) (nits): 320nits Contrast Ratio (Typical): 5,000:1 Viewing Angle (Horizontal / Vertical): 178°/178° Light Life (Typical) (hours): 30,000 hours Display Orientation: Landscape / Portrait Color Gamut (×% NTSC): 68% Panel Bit (8 or 10): 10 bit Response Time (ms): 8ms
Touch Touch Technology: P-CAP Touch Touch Interface: USB B Touch Port x2 Number of Touch: Up to 20 Point Multi-touch
Glass Tempered Glass: 3mm, Tempered Glass Anti-Glare & Germ-Resistant Screen: AG75
Connectivity & Sensor Connector: VGA x1, HDMI 2.0 x3, HDMI Out x1, 3.5mm Audio Line in/Mic in x1, 3.5mm Audio Line out x1, SPDIF Audio out x1, USB 2.0 x4, USB 3.0 x3, USB B Touch Port x2, RS232 x1, RJ45 x1, OPS Slot x1 Built-in Camera: FHD Camera x1 Built-in Microphone: Array Microphone x6 Built-in speaker: Speaker 10W x2 & Subwoofer 16W x1 (HiFi 2.1) Sensor: NFC Sensor x1, Motion Sensor x1, Air Quality Sensor x1,Light Sensor x1, IR sensor x1
Power Voltage: AC 100-240V~ 50/60Hz Typical (watt): 210W
Mechanical Weight (Without Packing / With Packing) (kg): 43.2/ 58.5 kg Dimension (WxHxD) (mm): 1503×909×85 Wall Mounting (VESA) (mm)(Screw type /Max. length): 4 holes (600 x 400mm) Screw M8 x25mm Handle: x2
Language On-Screen Display Languages: English / French / German / Dutch / Polish / Russian / Czech / Danish / Swedish / Italian / Romanian / Finnish / Norwegian / Greek / Hungarian / Spanish / Portuguese / Traditional Chinese / Simplified Chinese / Arabic / Japanese / Thai / Persian / Vietnamese / Korea / Turkey / indonesia (27L)
Package/Accessory Cable: VGA (5m) x1, HDMI (1.5m) x1, USB for touch (3m) x1 Quick Start Guide: x1 User’s Manual (electronic file): x1 Wall Mount (with shipment): x1 Touch Pen (Stylus): x2 Power Cord: By Region Remote Controller (w/ 2.4G dongle): x1
Optional Optional Accessory: InstaShow, WiFi Dongle, OPS, Trolley
Rychlé zahájení porad v jednom kroku Okamžité porady bez jakýchkoli prodlev DuoBoard umožňuje uživatelům přinést si svá vlastní přenosná zařízení a ihned zahájit poradu. Integrovaná kamera a směrový mikrofon rovněž podporují okamžité pořádání videokonferencí bez složitých příprav a změti kabelů. Díky mnoha různým vstupním zdrojům včetně OPS, HDMI, VGA, USB flash disku atd. nabízí DuoBoard vynikající kompatibilitu.
Systém správy účtů vytvářející osobní pracovní prostor DuoBoard podporuje správu většího počtu účtů pomocí technologie NFC, která umožňuje uživatelům přímý přístup k osobním systémovým nastavením, síťové jednotce a cloudovému úložišti, jako je Disk Google a Dropbox. Stačí jednoduše naskenovat NFC štítky navržené společností BenQ bez nutnosti zadávání hesla.
Rychlé zahájení porad díky rozhraní BenQ Launcher DuoBoard umožňuje uživatelům snadno zahájit porady bez zbytečného prodlení. BenQ Launcher sdružující všechny důležité nástroje v rámci jednoho rozhraní poskytuje zaměstnancům přístup k vstupním zdrojům video signálu a rovněž jim nabízí možnost používat funkci tabule softwaru EZWrite, aniž by se museli přihlašovat ke svým účtům. BenQ Launcher navíc nabízí přepínač úloh, díky kterému mohou uživatelé pouhým dotykem přepínat mezi naposledy použitými aplikacemi a zdroji vstupního signálu.
Videokonference kdykoli a kdekoli Panel DuoBoard obsahuje užitečné podnikové aplikace jako například Blizz od společnosti TeamViewer, což je výkonná cloudová služba pro vedení porad, která sjednocuje videokonference, jednoduché online schůzky, skupinové zprávy a správu diskuzí. Díky intuitivnímu rozhraní, které umožňuje zahájit porady jedním kliknutím, můžete snadno uspořádat vysoce kvalitní audiovizuální skupinovou schůzku připojením různých zařízení. Integrovaný fotoaparát a směrový mikrofon zvyšují efektivitu porad a podporují produktivitu.
BenQ interaktivní ploché panely pro firmy Neomezené možnosti spolupráce BenQ Display modern meeting room solutions Modern Workplace Hybrid Collaboration | One-stop Video Conferencing Solutions
Discover
Duo Boards Tato funkce je navržena pro rozšíření spolupráce, podporu týmové práce a stimulaci inovací. Spojením dvou panelů DuoBoard mohou uživatelé snadno zdvojnásobit prostor pro spolupráci a rozvíjet myšlenky zcela bez omezení. Uživatelé mohou pomocí softwaru EZwrite spolupracovat se svými týmovými kolegy na dokončení složitého úkolu. Soubory uložené v jednotlivých panelech lze také sdílet mezi těmito panely. Jedna plus jedna je rozhodně víc než dva.
Duo Windows Tato funkce umožňuje uživatelům pracovat na jednom panelu na dvou úkolech současně, což zdvojnásobuje efektivitu. Uživatelé nyní mohou souběžně otevřít dvě aplikace a dokončit větší počet úkolů rychleji než kdy dříve. Mezi příklady patří: porovnávání dvou dokumentů, vytváření zápisu z porady během videokonference, vyhledávání informací při brainstormingu, otevření aplikace pro systém Android spolu s daty z jiného vstupního zdroje a mnoho dalšího.
BenQ interaktivní ploché panely pro firmy-kompatibilita mezu platformami Duo OS Duo OS nabízí kompatibilitu mezi platformami v rámci operačních systémů Android, iOS, macOS a Windows. Uživatelé tak mohou pořídit obrazový soubor na svém vlastním zařízení, upravit jej pomocí softwaru EZWrite a následně jej uložit do interaktivního plochého panelu, cloudového úložiště nebo původního zařízení pro další použití. Duo OS umožňuje snadné přepínání mezi různými operačními systémy za účelem širší spolupráce.
BenQ interaktivní ploché panely pro firmy- DuoBoard můžete snadno otočit a přejít v softwaru EZWrite Režim na výšku DuoBoard můžete snadno otočit a přejít v softwaru EZWrite z režimu zobrazení na šířku do režimu zobrazení na výšku. V režimu zobrazení na výšku uvidí uživatelé více detailů v rámci svislého obrazu a rovněž mohou u svislého obrazu v softwaru EZWrite vytvářet poznámky.
* Podporováno pouze u modelu CP6501K*Only CP6501K supported
Flexibilní vytváření poznámek kdykoli BenQ interaktivní ploché panely pro firmy- EZWrite Vytváření poznámek a spolupráce odkudkoli díky cloudu EZWrite 5 nabízející výkonné cloudové funkce zefektivňuje diskuze, jelikož umožňuje zaměstnancům sdílet poznámky a nápady bez ohledu na to, zda se nacházejí v kanceláři, doma nebo na služební cestě. Díky exkluzivní službě AMS od společnosti BenQ mohou zaměstnanci ukládat materiály do cloudu a přistupovat k nim přímo z interaktivního plochého panelu BenQ, aniž by potřebovali notebook nebo chytré zařízení.
Více informací na https://www.benq.eu/cs-cz/business/ifp/cp6501k.html#tab-anchor |
|