PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 02. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL prodloužení záruky pro monitor P2421D, P2421DC, P2720D, P2720DC/ o 2 roky/ ze 3 na 5

 
Specifikace:
Kód produktu: MEXXXXXX_2135
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 1 449 Kč
Cena bez DPH 1197.48 Kč
Katalogová cena 1477 Kč
Ušetříte (2%) 28 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky - 24 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky - 24 měsíců + 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 2 roky rozšířená záruka + 599.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 3 roky rozšířená záruka + 899.00 Kč
 
Popis produktu
Dell prodloužení záruky o 2 roky - P2421D, P2421DC, P2720D, P2720DC, S2719DGF, AW2521HF, AW2521HFL

Rozšíření záruky o další 2 roky pro monitor P2421D, P2421DC, P2720D, P2720DC, S2719DGF, AW2521HF, AW2521HFL. Záruka musí být prodloužena do 1 měsíce od nákupu.



3Y Base Adv Ex to 5Y Base Adv Ex



Base Advanced Exchange

Základní záruka společnosti Dell zahrnuje podporu v pracovní době od pondělí do pátku, chat po telefonu a podporu online.

Společnost Dell svým zákazníkům se službou Advanced Exchange pošle následující pracovní den náhradní monitor.



Při objednání uveďte do poznámky Service Tag (výrobní číslo) monitoru, u kterého chcete záruku prodloužit.



ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE



Prodloužení záruky: o 2 roky


Pro: Dell P2421D, P2421DC, P2720D, P2720DC, S2719DGF, AW2521HF, AW2521HFL

 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)