PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 06. 06. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Latitude 3410 i5-10210U 8GB 256GB SSD, 14.0 FHD, UHD, Cam+Mic, WLAN+BT, Backlit Kb, 3

 
Specifikace:
Kód produktu: N86TN
EAN: 5397184419564
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu

Kvalitný notebook do kancelárie aj domácnosti
Kompaktné rozmery, vysoký výkon a spoľahlivé zabezpečenie robia z tohto notebooku to pravé zariadenie pre firmy a kancelárie, ale aj pre náročných domácich používateľov.


Model
DELL Latitude 3410


Procesor
10th Generation Intel® Core™ i5 – 10210U Processors (4 jadrá, 6 MB Cache,1.6 GHz, TB až 4,20 GHz, 15W)


Benchmark skóre: 6550


Pamäť
8GB, DDR4 – 2666MHz


Sloty RAM: 1/2


 


Pevný disk
256 GB, SSD


 


Displej
matný
14.0" FHD (1920 x 1080)
220 Nits


Grafická karta
Integrovaná Intel UHD


Konektivita
Bluetooth 5.0
Wi-Fi 802.11ax


 


Porty a sloty
2x USB 3.2
1x USB 3.2 Typ-C
1x USB 2.0
1x HDMI 1.4
1x Audio JAck
1x ethernetový port RJ-45
1x čítačka uSD pamäťových kariet


Operačný systém
Windows 10 Pro


 


Batéria
3-článková
kapacita 40,0 Wh


Ďalšie špecifikácie
podsvietená klávesnica - áno
optická mechanika – nie
numerická klávesnica – nie


Farba
Šedá


Hmotnosť
1,61 kg


Rozmery
Š – 326,5 mm
V – 18,3 mm
H – 226,3 mm


Záruka
3 roky


Stránky o produkte
www.dell.com

 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)