PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 11. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Rozšíření záruky DELL Latitude 5xxx +2 roky NBD ProSupport PLUS (od nákupu do 1 měsíce)

 
Specifikace:
Kód produktu: L54XXX_4335
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 6 091 Kč
Cena bez DPH 5033.96 Kč
Katalogová cena 4657 Kč
Ušetříte (-31%) -1434 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky - 24 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky - 24 měsíců + 1 rok rozšířená záruka + 699.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 2 roky rozšířená záruka + 1098.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 3 roky rozšířená záruka + 1647.00 Kč
 
Popis produktu
Rozšíření záruky pro Dell Latitude notebooky - 2 roky ProSupport PLUS and Next BusinessDay

Pro objednání záruky je nutné zaslat emailem
SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na
email dell@atcomp.cz spolu s číslem prodejní
zakázky PZxxxxx, děkujeme.

Záruku je možno zakoupit do 1 měsíce od nákupu zařízení.

Platí pro modely:
Latitude 5290
Latitude 5480
Latitude 5490
Latitude 5491
Latitude 5580
Latitude 5590
Latitude 5591
Latitude 5300
Latitude 5300 2-in-1
Latitude 5310
Latitude 5310 2-in-1
Latitude 5400
Latitude 5401
Latitude 5410
Latitude 5411
Latitude 5500
Latitude 5501
Latitude 5510
Latitude 5511
Latitude 5320
Latitude 5420
Latitude 5520
Latitude 5421
Latitude 5521
Latitude 5530
Latitude 5330
Latitude 5431

Prodloužení záruky je možné ověřit na stránce:
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/cs/details?c=cz&cs=rc1077928&l=cs&s=gen&~ck=anavml



 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)