PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 17. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Rozšíření záruky Dell XPS +2 roky NBD ProSupport (od nákupu do 1 měsíce)

 
Specifikace:
Kód produktu: XNBNMN_2OS4PS
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 5 416 Kč
Cena bez DPH 4476.01 Kč
Katalogová cena 5896 Kč
Ušetříte (8%) 480 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky - 24 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky - 24 měsíců + 1 rok rozšířená záruka + 699.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 2 roky rozšířená záruka + 1098.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 3 roky rozšířená záruka + 1647.00 Kč
 
Popis produktu
Rozšíření záruky pro Dell XPS notebooky - 2 roky ProSupport and Next Business Day

Pro objednání záruky je nutné zaslat emailem
SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na
email dell@atcomp.cz spolu s číslem prodejní
zakázky PZxxxxx, děkujeme.

Záruku je možno zakoupit do 1 měsíce od nákupu zařízení.

Platí pro modely:
XPS 13 7390
XPS 13 7390 2in1
XPS 13 9300
XPS 13 9380
XPS 13 9390
XPS 15 7590
XPS 15 9500
XPS 17 9700
XPS 13 9310
XPS 13 9365
XPS 13 9365 2-in-1
XPS 13 9370
XPS 15 9570
XPS 15 9575
XPS 15 9575 2-in-1
XPS 9310 2-in-1
XPS 13 9305
XPS 9310
XPS 9510
XPS 17 9710

Prodloužení záruky je možné ověřit na stránce:
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/cs/details?c=cz&cs=rc1077928&l=cs&s=gen&~ck=anavml

 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)