PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 15. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL DW5829E-ESIM WWAN Cuskit

 
Specifikace:
Kód produktu: 555-BGTP
EAN: 5397184364512
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky (12 měsíců IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
LTE modul pre modely notebookov s anténou WWAN
Transfer rate: up to 450 Mbps DL/75 Mbps UL (Cat 9)
Compatibility
This product is compatible with the following systems:
Určené pre
Latitude 7420, 7520, 7320

Pre správnu funkčnosť modemu je potrebné ešte nainštalovať software Dell Wireless 5821e/5829e and Qualcomm Snapdragon X20 LTE Customer Kit Tool, ktorý odblokuje WWAN customer kit na podporovaných/kompatibilných systémoch (pre modely s anténou WWAN).

Dell Wireless 5821e/5829e and Qualcomm Snapdragon X20 LTE Customer Kit Tool
This package contains the Dell Wireless 5821e, 5829e, and Qualcomm Snapdragon X20 LTE Mobile Broadband Customer Kit tool. This customer kit tool helps to unlock the WWAN customer kit module on the supported systems.

https://www.dell.com/support/kbdoc/en-ca/000193134/how-to-enable-dell-wireless-5820e-5821e-5829e-or-intel-xmm-7360-wwan-cards-that-were-sold-as-a-customer-kit?lang=en

https://www.dell.com/support/home/en-ca/drivers/driversdetails?driverid=100fv

https://dl.dell.com/FOLDER06279331M/1/DW5821e%20and%20DW5829e_Click_Cust_Kit_Tool_v1.4.zip
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)