PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 25. 05. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Dell Alienware herní myš, bezdrátová AW720M, bílá

 
Specifikace:
Kód produktu: 545-BBDO
EAN: 5397184621257
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 2 719 Kč
Cena bez DPH 2247 Kč
Katalogová cena 2862 Kč
Ušetříte (5%) 143 Kč
 
 
Popis produktu
ALIENWARE TRI-MODE WIRELESS GAMING MOUSE - AW720M

Prohánějte se po bitevních polích s bezdrátovou herní myší připravenou na soutěže, s rozlišením 26 000 DPI, zeštíhleným designem a rychlonabíjením pomocí magnetického zámku.

TECHNOLOGICKÉ SPECIFIKACE

Technologie připojení
Bezdrátové, kabelové - USB, 2,4 GHz, Bluetooth 5.1

Technologie detekce pohybu
Optická

Počet tlačítek
8

Rozlišení pohybu
26 000 dpi

Výkon
Maximální zrychlení 50 G, 650 palců za sekundu
Funkce

Automatická kalibrace, nastavitelné rolovací kolečko, opletený kabel, oboustranný design, 8 programovatelných tlačítek, magnetické zaklapnutí, 5 nastavení DPI za chodu, odpojitelný kabel, osvětlení AlienFX 16,8 milionu, rychlé nabíjení, 70 milionů kliknutí

Požadovaný operační systém
Windows 10 nebo novější

Záruka výrobce
Záruka 2 roky

ROZŠÍŘENÍ / KONEKTIVITA

Rozhraní
1 x USB - 4pinový USB typu A

Dodávané příslušenství
Rozšiřující klíč, klíč USB-C

BATERIE
Technologie
Lithium-polymer
Doba provozu (až)
420 hodin

POŽADAVKY NA SOFTWARE / SYSTÉM
Dodávaný software
Alienware Command Center
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)