PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 07. 06. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

HP ProBook 455 G9 R3-5425U/15,6"/FHD/8GB/512GB SSD/AMD int/W11P down/Silver/3R

 
Specifikace:
Kód produktu: 6S6K1EA#BCM
EAN: 196786516092
Výrobce:
Partnerství:

Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.

K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..  

Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Windows 11 Pro s instalovaným Windows 10 Pro, procesor: AMD Ryzen™ 3 5425U, displej: 39,6 cm (15,6") IPS Full HD AntiGlare (1920 × 1080), paměť: 8 GB DDR4, pevný disk: 512 GB M.2 SSD, grafická karta: AMD Radeon, USB-C, USB 3.2, WiFi 6 ax, Bluetooth, HDMI, touchpad, HD webkamera, podsvícená klávesnice, čtečka otisků prstů, záruka: 3 roky
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00  Olomouc

Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/

Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html

HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)