PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 11. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Rozšíření záruky Dell Latitude 3xxx NBD ProSupport PLUS na 3 roky (od nákupu do 1 měsíce)

 
Specifikace:
Kód produktu: L3SL3_3OS3PSP
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 4 278 Kč
Cena bez DPH 3535.8 Kč
Katalogová cena 4657 Kč
Ušetříte (8%) 379 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky - 24 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky - 24 měsíců + 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 2 roky rozšířená záruka + 798.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 3 roky rozšířená záruka + 1197.00 Kč
 
Popis produktu
Rozšíření záruky pro Dell Latitude notebooky - z Basic na ProSupport PLUS and Next BusinessDay na 3 roky

Pro objednání záruky je nutné zaslat emailem
SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na
email dell@atcomp.cz spolu s číslem prodejní
zakázky PZxxxxx, děkujeme.

Záruku je možno zakoupit do 1 měsíce od nákupu zařízení.

Platí pro modely:
Latitude 3190
Latitude 3190 2-in-1
Latitude 3380
Latitude 3390 2-in-1
Latitude 3590
Latitude 3300
Latitude 3301
Latitude 3310
Latitude 3400
Latitude 3410
Latitude 3500
Latitude 3510
Latitude 3310 2-in-1
Latitude 3380
Latitude 3390 2-in-1
Latitude 3590
Latitude 3120 2-in-1
Latitude 3320
Latitude 3520
Latitude 3420
Latitude 3330

Pro objednání záruky je nutné zaslat emailem
SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na
email dell@atcomp.cz spolu s číslem prodejní
zakázky PZxxxxx, děkujeme.

Prodloužení záruky je možné ověřit na stránce:
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/cs/details?c=cz&cs=rc1077928&l=cs&s=gen&~ck=anavml




 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)