PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 04. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

HP 5y Return to Depot Notebook Only SVC

 
Specifikace:
Kód produktu: UM209E
Výrobce:
Partnerství:

Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.

K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..  

Záruka: 2 roky (1 měsíc IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 3 439 Kč
Cena bez DPH 2842.4 Kč
Katalogová cena 3620 Kč
Ušetříte (5%) 181 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky (1 měsíc IČ) - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky (1 měsíc IČ) + 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
2 roky (1 měsíc IČ) + 2 roky rozšířená záruka + 798.00 Kč
2 roky (1 měsíc IČ) + 3 roky rozšířená záruka + 1197.00 Kč
 
Popis produktu



5-letá HW podpora HP pro notebooky (oprava v servisu)

Když se na vašem počítači vyskytne problém, je nutné ho vyřešit. Služba HP s opravou v servisu vám umožní získat podporu při řešení většiny problémů po telefonu nebo přes online chat. V případě vážnějších problémů zašlete zařízení do nejbližšího autorizovaného servisu. Naši odborní technici diagnostikují a opraví zařízení do 4 až 7 pracovních dnů a my zaplatíme jeho zpětnou přepravu, abyste se mohli rychle vrátit k práci. Oprava v servisu představuje cenově výhodnou alternativu k servisu u zákazníka a zahrnuje práci, díly a materiál.

Vysoce kvalitní podpora
Získejte vzdálenou telefonickou podporu jako první možnost řešení problému. Pokud problém nelze vyřešit na dálku, přepravte počítač do vybraného servisu HP, kde se opraví nebo vymění.

Spolehlivá a levnější alternativa k podpoře u zákazníka
U produktů v nekritických prostředích nabízí služba opravy v servisu cenově dostupnější alternativu k podpoře u zákazníka.

* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* oprava ve vybraném servisním středisku HP
* včetně práce, náhradních dílů a materiálu
* předplacená zpětná zásilka s funkční jednotkou zpět na pracoviště
* standardní doba vyřízení žádosti čtyři až sedm pracovních dnů


Typ podpory: oprava v servisu
Trvání: 5 let
Doba odezvy: oprava do 4 až 7 pracovních dnů
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin


CarePack je nutno registrovat do 180 dní od prodeje zařízení koncovému uživateli.

 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00  Olomouc

Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/

Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html

HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)