PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 05. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

ASUS Premium Care - Lokální oprava on-site(následující pracovní den) a ponechání pevného d

 
Specifikace:
Kód produktu: ACX15-033300NB
Výrobce:
Partnerství:

Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně nejvyšší autorizační status "GOLD PARTNER" prodejce oficiální CZ distribuce značky ASUS.

Nakupujete u odborníků!

Záruka: 2 roky (6 měsíců IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 6 926 Kč
Cena bez DPH 5723.55 Kč
Katalogová cena 7290 Kč
Ušetříte (5%) 364 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky (6 měsíců IČ) - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky (6 měsíců IČ) + 1 rok rozšířená záruka + 699.00 Kč
2 roky (6 měsíců IČ) + 2 roky rozšířená záruka + 1098.00 Kč
2 roky (6 měsíců IČ) + 3 roky rozšířená záruka + 1647.00 Kč
 
Popis produktu
Podrobnosti
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Local On-Site Service - servis na místě
V rámci servisu na místě vám autorizovaný technik společnosti ASUS zajistí opravu dílů na místě na vámi určeném místě, pokud problém s vaším produktem nelze vyřešit prostřednictvím telefonické, nebo online podpory.

Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, bude pro váš produkt domluvena technická podpora na místě s autorizovaným technikem společnosti ASUS, který k vám bude vyslán zpravidla do konce následujícího pracovního dne; doba odezvy se může lišit v závislosti na zeměpisné poloze, dostupnosti náhradních dílů a místního servisu.
Pokud dojde k poruše výrobku při běžném a řádném používání během doby platnosti tohoto servisního balíčku, společnost ASUS opraví, nebo vymění vadné součásti výrobku, nebo výrobek samotný za nové, nebo repasované součásti, nebo výrobky, které jsou funkčně rovnocenné, nebo lepší než původně dodané.
Pokud jsou v rámci této služby vyměněny vadné díly, předem souhlasíte s převodem vlastnictví vyměněných vadných dílů na společnost ASUS.
HDD Retention
Tato služba se vztahuje na původní vestavěný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktem ASUS a jakoukoli jinou náhradou nainstalovanou autorizovaným technikem ASUS v souladu s podmínkami této služby.
Tato služba Vám umožňuje ponechat si původní vadný disk, pokud jeho vadu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň Vám autorizovaný technik ASUS naistaluje disk nový. Původní pevný disk všakuž nebude předmětem žádné další podpory
Povinnosti zákazníka:

Pokud chcete využít službu HDD Retention, musíte tento požadavek uvést spolu s požadavkem o On-site opravu. Tato služba není automatická.
Je vaší odpovědností udržovat „fyzickou kontrolu“ nad vadným HDD/SSD a zajistit, aby osobní, důvěrná nebo vlastnická data na vadném HDD byla zničena nebo zůstala v bezpečí.
Je vaší odpovědností případně zlikvidovat vadný HDD v souladu s místně platnými zákony a předpisy.
Vy nebo Váš oprávněný zástupce jste povinni podepsat dokument HDD Retention dodaný společností ASUS a potvrdit
ponechání si HDD/SSD.
https://www.asus.com/cz/support/premium_care/
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ASUS má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ASUS produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou ASUS Czech s.r.o..

Hotline: 552 302 313
Email: reklamace@asus.com.tw
on-line zadání reklamace na:

https://eu-rma.asus.com/cz

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ASUS)