PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 13. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

HP Envy/17-cw0000nc/i5-13500H/17,3"/FHD/16GB/1TB SSD/Iris Xe/W11P/Silver/2R

 
Specifikace:
Kód produktu: 8F027EA#BCM
EAN: 196786237997
Výrobce:
Partnerství:

Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.

K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..  

Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Windows 11 Pro
Procesor: Intel® Core i5-13500H
Displej: 43,9 cm (17,3") lesklý IPS Full HD (1920 × 1080)
Paměť: 16 GB DDR4
Pevný disk: 1 TB M.2 SSD NVMe
Grafická karta: Intel® Iris Xe
• USB-C s Thunderbolt, USB 3.2, WiFi 6E, Bluetooth, HDMI, touchpad, IR 5MP webkamera, čtečka SD karet, zvuk Bang & Olufsen, podsvícená numerická klávesnice
Barva: Natural silver
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00  Olomouc

Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/

Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html

HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)