PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 17. 05. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Inter(R) XMM7560 R+LTE-A - LAT 5340, 5440, 5540

 
Specifikace:
Kód produktu: 555-BJPN
EAN: 1335834
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky (12 měsíců IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost 49 ks volných k expedici: Skladem
Prodejna Brno: Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR: Druhý pracovní den od objednání
Termíny jsou platné, pokud zboží objednáte nyní.
Cena
Naše cena 3 137 Kč
Cena bez DPH 2592.55 Kč
Katalogová cena 3302 Kč
Ušetříte (5%) 165 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky (12 měsíců IČ) - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky (12 měsíců IČ) + 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
2 roky (12 měsíců IČ) + 2 roky rozšířená záruka + 798.00 Kč
2 roky (12 měsíců IČ) + 3 roky rozšířená záruka + 1197.00 Kč
 
Popis produktu
Technické parametre



Model
4G DW5823e, Intel XMM 7560R+ Global LTE-Advanced, CAT16


Form Factor

M.2 3042 Key-B



Host Interface
PCIe Gen2


Network Standard

LTE FDD/TDD, WCDMA/HSPA+, GPS/GLONASS/BDS/Galileo




Transfer data rate


Up to 1 Gbps DL (Cat 16)
Up to 150 Mbps UL




Power Supply

DC 3.135 V to 4.4 V, Typical 3.3 V



Antenna Connector


WWAN Main Antenna x 4
Supports 4x4 MIMO




Komatibilita


Latitude 5340, 5440, 5540 (podmienka je, aby mal notebook pripravu pre 4G modem v LCD)





Link na inštaláciu: https://www.dell.com/support/manuals/en-uk/latitude-15-5540-laptop/latitude-5540-owners-manual/installing-the-4g-wwan-card-optional?guid=guid-35f484d7-893d-4d05-8629-387d9054de86&lang=en-us
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)