PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 01. 11. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Dell G15 5530 15.6 FHD i5/16GB/512S/4050/W11P/Š

 
Specifikace:
Kód produktu: GALIO15_RPLH_2401_008
EAN: 5397184907191
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Dell G15 5530

Procesor - Intel Core i5-13450HX (20M Cache, up to 4.6 GHz)
RAM - 16GB (2x8GB) 4800Mhz DDR5
Úložiště - 512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD
Grafická karta - NVIDIA® GeForce RTX™ 4050, 6 GB GDDR6
Bezdrátové připojení - Intel Dual Band Wireless AX201+ Bluetooth
Displej - 15.6" FHD (1920x1080) ComfortViewPlus

Baterie - 6 článkovál, 86 Wh, integrovaná
Klávesnice - Internal Czech/Slovakian Qwertz Backlit Keyboard with Numeric Keypad (No G-Key)
bez čtečky otisků prstů
Barva šedá (Dark Shadow Gray with Black thermal shelf)
Kamera - IIntegrovaná širokoúhlá webová kamera HD (720p) s digitálním mikrofonem
Audio a reproduktry - 2 laděné reproduktory s Dolby Audio
1 kombinovaný konektor sluchátka / mikrofon
Výdrž baterie - až 6,5 hodiny

Záruka - 3 roky Premium Support NBD
OS - Win 11 PRO

Ports
1 headset (kombinovaný sluchátka/mikrofon) port
1 RJ45 Ethernet port
3 USB 3.2 Gen 1 porty
1 HDMI 2.1 port
1 USB-C 3.2 Gen 2 port s DisplayPort™

Rozměry a váha:

Výška: 26.95 mm
Šířka: 357.26 mm
Hloubka: 274.52 mm
Váha: od 2.81 kg
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)