PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 20. 06. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Dell Alienware m16 R2, 16.0 QHD+, Ultra 9 processor 185H, 64GB, 2TB SSD, GeForce RTX(TM) 4

 
Specifikace:
Kód produktu: N-AWM16R2-N2-912K
EAN: 5397184906880
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Alienware m16 R2

Intel® Core™ Ultra 9 processor 185H (24MB cache, 16 cores, 2.30 to 5.10 GHz P-Core)
16.0" QHD+ (2560 x 1600) 240Hz, 3ms, 100% sRGB, ComfortView Plus, NVIDIA G-SYNC + Advanced Optimus
64GB, 2x32GB, DDR5, 5600 MT/s
2 TB, M.2, PCIe NVMe, SSD
Baterie 90Wh Battery
Adaptér 240W
NVIDIA® GeForce RTX™ 4070, 8 GB GDDR6
Intel BE202 Wi-Fi 7 2x2 and BT 5.4 Wireless card
English US AlienFX RGB backlit (per-key) Alienware M Series keyboard
Windows 11 Home 64bit MUI
Barva: šedý

Záruka: 2 roky Onsite Hardware Service

Porty
1 Type-A USB 3.2 Gen 1 Port with PowerShare
1 Type-A USB 3.2 Gen 1 Port
1 Type-C Port (Includes Thunderbolt™ 4.0, USB 3.2 Gen 2, DisplayPort 1.4 (iGPU) and 15W Power Delivery (3A/5V) capabilities)
1 Type-C Port (USB 3.2 Gen 2, DisplayPort 1.4 (dGPU))
1 HDMI 2.1 (dGPU) Output port
1 Power/DC-in port
1 RJ45 Ethernet port (2.5 Gb Upsell)
1 Global Headset Jack

Sloty
1 MicroSD card slot

Rozměry & Hmotnost
Výška: (23,5 mm)
Šířka: (363,9 mm)
Hloubka: (249,4 mm)
Maximální hmotnost: (2,61 kg)
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)