PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 11. 07. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Dell batoh EcoLoop Pro 13-14 Plus

 
Specifikace:
Kód produktu: 460-BFCJ
EAN: 5397184961384
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost 9 ks volných k expedici: Skladem
Prodejna Brno: Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR: Druhý pracovní den od objednání
Termíny jsou platné, pokud zboží objednáte nyní.
Cena
Naše cena 726 Kč
Cena bez DPH 600.4 Kč
Katalogová cena 765 Kč
Ušetříte (5%) 39 Kč
 
 
Popis produktu
Technické parametry

Typ výrobku: Batoh
Možnosti přenášení: Popruh na rameno
Vlastnosti: Polstrování, přední kapsa
Objem: 18 L
Typ krytu: Zip
Přihrádka na notebook: Ano
Barva: Šedá
Materiál výrobku: Polyuretan, pěna
Životnost: Ochrana proti poškrábání
Výška: 400 mm
Šířka: 270 mm
Hloubka: 165 mm
Hmotnost: 450 g
Podporované velikosti notebooků: Až 14" / až 35.6 cm
Kompatibilní rozměry notebooku: 340,00 x 240 x 20,00 mm (13,40 x 9,40 x 0,80 palce)


Kompaktní batoh ke stylovému nošení nezbytností. Vyroben se smyslem pro udržitelnost a odolnost tak, aby snižoval dopad na životní prostředí i na vaši techniku.

Kryje vám záda
Polstrované ramenní popruhy dělají dojíždění s technikou do práce pohodlnější. Reflexní proužky na bočních kapsách a ramenních popruzích zvyšují viditelnost a bezpečnost. Poutko drží táhlo zipu na místě a zabraňuje nechtěnému otevření přihrádky na notebook. Díky tomuto designu, který je kompaktnější než kdy dříve, je cestování ještě snazší. Vhodný pro většinu notebooků s displejem do 355,60 mm (14 palců)
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)