PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 05. 12. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

Rozšíření záruky Dell Pro Plus +2 roky PrS PL

 
Specifikace:
Kód produktu: DPNL5_3PS5PSP
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 5 let - 60 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 8 873 Kč
Cena bez DPH 7333.06 Kč
Katalogová cena 4459 Kč
Ušetříte (-99%) -4414 Kč
 
Příplatkové záruky:
5 let - 60 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
 
Popis produktu
Rozšíření záruky pro Dell Pro PLUS notebooky - z ProSupport 3y na ProSupport PLUS 5 let

Pro objednání záruky je nutné zaslat emailem
SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na
email dell@atcomp.cz spolu s číslem prodejní
zakázky PZxxxxx, děkujeme.

Záruku je možno zakoupit do 1 měsíce od nákupu zařízení.

Rozšíření záruky obsahuje i pojištění proti náhodnému poškození. Při fakturaci bude rozděleno na dvě části. Část ceny bude účtována s 21% DPH - rozšíření záruky a část s 0% DPH - pojištění proti náhodnému poškození.

Platí pro modely:
Dell Pro 13 Plus PB13250
Dell Pro 13 Plus PB13255
Dell Pro 14 Plus PB14250
Dell Pro 14 Plus PB14255
Dell Pro 16 Plus PB16250
Dell Pro 16 Plus PB16255

Prodloužení záruky je možné ověřit na stránce:
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/cs/details?c=cz&cs=rc1077928&l=cs&s=gen&~ck=anavml





 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)