Pojištění k úvěrům Cetelem

Pojištění CETELEMK sjedaným půjčkám nabízíme i následující možnosti pojištění:
 

  • Pojištění MASTER

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí

Pojistné plnění

Měsíční pojistné plnění v případě pracovní neschopnosti, ztráty zaměstnání či případné hospitalizace* odpovídá výši vaší měsíční splátky nebo v případě invalidity III. stupně nebo úmrtí výši nesplaceného zůstatku vašeho úvěru.

pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik (ztráta zaměstnání nebo hospitalizace); rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu pojištěného.

podmínky
  • být mladší 65ti let
  • nebýt ve starobním, nebo invalidním důchodu (invalidita I. - III. stupně)
  • být dle svého vědomí zdráv, nebýt v pravidelné lékařské péči či pod pravidelným lékařským dohledem v důsledku zjištěného chronického onemocnění s trvalým užíváním léků
  • nebýt v pracovní neschopnosti
cena pojištění
  • 4,99 % z měsíční splátky

DEFINICE POJIŠTĚNÍ


  • Pojištění MASTER PLUS

Stejné podmínky a krytí jako pojištění MÁSTER + asistenční služby

Home Assistance (domácí asistence)

VÝČET ASISTENČNÍCH SLUŽEB V DOMÁCNOSTI

  • havarijní situace: pojišťovna uhradí náklady spojené s příjezdem a odjezdem smluvního dodavatele, náklady na drobný použitý materiál a náklady na práci dodavatele v souvislosti s odstraňováním příčiny havarijní situace (voda, kanalizace, plyn, elektroinstalace, komínové systémy, rozbitá skla na oknech a dveřích)
  • odemknutí zablokovaných dveří: pojišťovna uhradí náklady spojené s odblokováním zablokovaných vchodových dveří do domácnosti
  • neobyvatelná domácnost v důsledku havárie: asistenční centrála zajistí náhradní ubytování a pojišťovna uhradí náklady stěhovacích služeb; v případě ohrožení majetku a vybavení z důvodu možného vykradení zajistí asistenční centrála ostrahu domácnosti
  • servis domácích spotřebičů po záruce: pojišťovna uhradí finanční ztrátu vzniklou v souvislosti s poruchou domácích elektrospotřebičů (po uplynutí záruky - do 7 let od jeho koupě), náklady spojené s příjezdem a odjezdem smluvního dodavatele, náklady na jím vykonanou práci, případně náklady na odvoz spotřebiče do nejbližšího servisu

POJISTNÉ PLNĚNÍ ASISTENČNÍCH SLUŽEB

Havarijní situace instalatér, elektrikář, topenář, plynař, sklenář do 5 000 Kč až 2 pojistné události/rok
Zablokované dveře zámečník do 5 000 Kč až 2 pojistné události/rok
Neobyvatelná domácnost
v důsledku havarijní situace
nouzové ubytování do 5 000 Kč až 2 pojistné události/rok
ostraha domácnosti (48 hod.) do 5 000 Kč
Servis domácích spotřebičů po záruce opravář domácích spotřebičů či odvoz do 4 200 Kč 1 pojistná událost/rok

 

 

podmínky

  • být mladší 65ti let
  • nebýt ve starobním, nebo invalidním důchodu (invalidita I. - III. stupně)
  • být dle svého vědomí zdráv, nebýt v pravidelné lékařské péči či pod pravidelným lékařským dohledem v důsledku zjištěného chronického onemocnění s trvalým užíváním léků
  • nebýt v pracovní neschopnosti

cena pojištění

  • 4,99 % z měsíční splátky + 49Kč měsíčně

DEFINICE POJIŠTĚNÍ


  • Pojištění SENIOR

POJISTNÉ PLNĚNÍ

Pojistné plnění v případě úmrtí odpovídá výši nesplaceného zůstatku Vašeho úvěru.

podmínky
  • být mladší 65
  • nebýt v invalidním důchodu (invalidita I. - III. stupně)
  • být dle svého vědomí zdráv
  • netrpět zjištěným chronickým onemocněním
  • nebýt v pracovní neschopnosti
 
cena pojištění
  • 4,99 % z pravidelné měsíční splátky
 

 

DEFINICE POJIŠTĚNÍ

Služby
Reálné statistiky
Prodejní statistiky
Položek webu: 35628 ks
Položek skladem: 19434 ks
Dnes zákazníků: 112
Dnes objednávek: 8
Právě vyřizujeme: 98
Průměrná objednávka: 6185 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,8 dne
Servisní statistiky
Přijatých servisů: 68
Právě vyřizujeme: 36
Průměrná cena opravy: 549 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,5 dne
Odeslat dotaz
Adresát:
Jméno:
Email:
Telefon:
Dotaz:

Všechny údaje jsou povinné.

Pekro na Facebooku