Redukce 4-polový Jack 3,5mm -na 2x Jack 3,5mm pro sluchátka a mikrofon M/F stereo LOGO

Vhodný pro notebooky, tablety, telefony s jením 3,5konektorem

lama_KAAJ2JCK0L
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

redukce ze 4 pólového 3,5mm konektoru na 2 stereo 3,5mm konektory

- pro připojení mikrofonu a sluchátek k zařízením se 4 pólovým konektorem
Konektory : 4pol.jack3,5M - 2x stereo jack3,5F
Délka : 15cm

Zapojení:
4pol.jack3,5M 1|2|3|4 |
stereo jack3,5F (mic): | |3|1+2|
stereo jack3,5F (ear): 1|2|3|

Specifikace:

Kód produktu:
KAAJ2JCK0L
EAN:
8590274340121
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.