Reklamace zboží

Paragraf záruční podmínky

  • Jak postupovat při reklamaci zboží

Zboží zakoupené u nás je samozřejmě možné reklamovat. Pokud se Vám dostalo, nebo dostane do rukou jakkoli poškozené nebo nefunkční zboží, či se Vám zboží poškodí v záruční době, informujte nás o této skutečnosti na email kropacek@pekro.cz nebo telefonicky 542 155 157. Místem uplatnění záruky je záruční opravna, nebo sídlo firmy PeKro spol. s r.o.
Vzhledem k tomu, že naše společnost prodává zboží z oficiální české distribuce může si zákazník zvolit k uplatnění reklamace dvě možnosti.
1/ Autorizovaný servis daného výrobce. Aktuální seznam těchto opraven naleznete na http://www.warrantybook.eu/servisy/
Ve většině těchto opraven stačí jen nahlásit problém datum koupě případně výrobní číslo. Servis si zajistí svoz na svoje náklady a v nejkratším možném termínu problém vyřeší. Nevznikají tím spotřebiteli žádné další náklady a reklamace je tím vyřízena v nejkratším možném termínu.
2/ Zaslat vadné zboží na naši adresu do Brna Pro vyřízení reklamace zašlete prosím zboží zpět na adresu PeKro spol. s r.o. - Křenová 56, Brno 60200, spolu s případnou ukázkou tisku a popisem vady. Přiložte i veškeré listiny (záruční list pokud byl vydán, kopii faktury, dodací list…) a příslušenství (kabely, spotřební matriál, CD, manuál…). My závadu v záruční opravě nahlásíme za Vás. Po vyřízení opravený kus zašleme jej druhý den k Vám.


Podmínky pro reklamaci zboží jsou uvedeny dále.

  • Záruční doba zboží

Délka záruky na zboží prodávané v tomto obchodě je uvedena u každého výrobku. Tato doba začíná běžet dnem převzetí zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny platí nová záruční doba.

Záruka, pokud není uvedena jinak, se řídí dle Občanského zákoníku pro spotřebitele dle §419 a podnikatele dle §420. 

Konečný spotřebitel dle §419 Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů má v 6-ti měsících od převzetí výrobku, pokud existuje rozpor s kupní smlouvou, právo na to aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.

Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. v souladu s §1829 Občanského zákoníku

  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech

- vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
- provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
- zboží bylo poškozeno živelnými pohromami (ohněm, vodou, bleskem)

 

  • Poškození zboží při přepravě

Poškození zboží přepravou není stándartní reklamací vady výrobku z výroby. Reklamci v takovém případě ohlaste nám (kropacek@pekro.cz tel: 777173680), ale na základě dalších instrukcí je nutné nejpozději do 3 dnů ohlásit poškození i přepravci a sepsat protokol o škodě. Naše firma se nezříká Vašeho práva na výměnu zboží za nové, případně vrátíme finance v plnné výši. Potřebujeme však i Vaše vyjádření při tomto jednání.

Reklamace je vždy pro obě strany nepříjemnou situací. Vždy se však budem snažit aby náš zákazník byl spokejný dopadlo vše co nejdříve ve Váš prospěch. Předem děkuji za projevenou součinnost při případném reklamačním jednání.

Stanislav Kropáček - jednatel

  • Reklamace vyřizuje

PeKro spol. s r.o.

Stanislav Kropáček - jednatel
Křenová 56, 602 00 – Brno
Telefon: 543 255 157, Mobil: 777 173 680 
Email: Kropacek@pekro.cz

  • Upozornění:

Případná profilaxe (mazání, udržba,...), čištění stroje (způsobené provozem zařízení a vlivem okolí), reinstalce software (Instalace OS, instalace ovladače na PC,..) a podobné úkony, provedené na žádost zákazníka, vznikající s užíváním zařízení provedené s produktem i v záruční době, se nepovažují za opravu, ve smyslu §2169 Občanského zákoníku.

Tyto služby budou účtovány dle platného ceníku. Nicméně provedení těchto úkonů nemají vliv na neuznání, případné předčasné ukončení záruky vad na výrobku záruka na zařízení pokračuje.

Záruční servisy na warrantybook.eu

Záruční opravny

Záruční opravny

04.12.2015 Aktuální seznam záručních servisů nalezente na http://www.warrantybook.eu/servisy/ Seznam opraven je přehledný. Stačí jen zvolit značku a typ zařízení. Přehledně na mapě pak naleznete Vám nejbližší servis s podrobným kontaktem.
Zobrazit celý článek »
Obchodní informace
Reálné statistiky
Prodejní statistiky
Položek webu: 35654 ks
Položek skladem: 19457 ks
Dnes zákazníků: 738
Dnes objednávek: 56
Právě vyřizujeme: 156
Průměrná objednávka: 6244 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,8 dne
Servisní statistiky
Přijatých servisů: 63
Právě vyřizujeme: 30
Průměrná cena opravy: 549 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,5 dne
Odeslat dotaz
Adresát:
Jméno:
Email:
Telefon:
Dotaz:

Všechny údaje jsou povinné.

Pekro na Facebooku