SPIGEN Ultra Hybrid S, black - pro SAMSUNG Galaxy Note 8

ingredi_{6B145893-451E-47E8-AAD7-AEC5487E1127}_V
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

Spigen Ultra Hybrid S - ochranný kryt pro Samsung Galaxy Note 8 - černý/průhledný



  • hybridní, elegantní kryt

  • rámeček je vyroben z měkkého a přitom odolného TPU, zadní část je z kvalitního polykarbonátu

  • magnetický stojánek

  • snadné nasazení i sundání krytu na zařízení

  • mobilní telefon se dá nabíjet a synchronizovat s krytem


Balení obsahuje:



  • kryt

Specifikace:

Kód produktu:
587CS22069
EAN:
8809522199658
Výrobce:
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.