Taška na notebook HP 17.3 OMEN Gaming Backpack
Popis produktu:
Zajistěte svůj arzenál a buďte neustále připraveni na další bitvu. Promyšlený design, který pojme všechna nezbytná herní zařízení.Ohromte své herní konkurenty s důmyslnými, přesnými detaily uvnitř i venku. Pozoruhodně osobité provedení s přímočarým profilem, strategickým umístěním kapes a prémiovým provedením značky HP.
Přehledné možnosti uspořádání, včetně kapes na příslušenství označených ikonou a oddělených přihrádek pro tablet a herní notebook s úhlopříčkou až 43,94 cm (17,3/") – už nikdy nebudete muset nic hledat.
Vnitřní polstrování zajistí ochranu vašeho přísně tajného herního zařízení, zatímco pevné vnější stěny zajistí ochranu proti nástrahám každodenního používání. Nastavitelné síťovité popruhy a polstrovaný zádový díl zpříjemňují nošení.
Dvě kapsy na notebook a tablet s polstrováním v celé délce.
Kapsy označené ikonou: myš, klávesnice, poznámkový blok/desky, adaptér a kabely USB.
Pro notebooky s úhlopříčkou až 43,94 cm (17,3/").
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)