PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 18. 05. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Vostro 3558/Pentium 3825U/4GB/500GB 5400 ot./DVD-RW/Intel HD/15,6" HD/Win 10 Pro/Blac

 
Specifikace:
Kód produktu: 3558-2521
EAN: 5397063832521
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 3 roky - 36 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
DELL Vostro 3558
Part number 3558-2521
Procesor: Intel Pentium 3825U (2M Cache, 1.90 GHz)
Paměť/volný slot: 4GB (1x4GB) 1600MHz DDR3L
Harddisk: 500GB SATA (5.4k rpm) 2.5"
Monitor: 15.6" HD (1366x768) AntiGlare; Cam and Mic
Grafika: Intel HD
Optika: DVD RW
Síť: Intel Dual Band Wireless-AC 3160 + Bluetooth

Operační systém: Win 10 Pro (64bit) ;Win 10 (64-bit) DVD;McAfee SecurityCenter 1Yr;;Microsoft Office Trial
Ostatní: Keyboard
Napájení: 4 Cell;45W;Power Cord

Porty, sloty a šasi
VGA výstup, RJ-45, napájení, sluchátka/mikrofon
(1) USB 3.0, (2) USB 2.0
Rozšiřující sloty Čtečka paměťových karet SD

Konektivita
Integrovaná kabelová konektivita: gigabitový ethernetový síťový adaptér
Bezdrátové sítě WLAN: 802.11ac or 802.11 b/g/n and Bluetooth v4.0 Combo
Wireless display support by Miracast in Win8.1


Rozměry (V × D × Š) 25,6 × 381,4 × 267,5 mm 1 × 13,62 × 9,68 palců

Hmotnost od4 2,38 kg / 5,24 liber

Záruka 3 roky NBD On Site Service

Barva: Černá
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)