PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 25. 04. 2024

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

DELL Montážní Sada pro Dokovací Stanici MK15

 
Specifikace:
Kód produktu: 575-BBIV
EAN: 5397063764167
Výrobce:
Partnerství:
Záruka: 2 roky - 24 měsíců
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 856 Kč
Cena bez DPH 707.75 Kč
Katalogová cena 901 Kč
Ušetříte (5%) 45 Kč
 
Příplatkové záruky:
2 roky - 24 měsíců - Standardní záruka + 0 Kč
2 roky - 24 měsíců + 1 rok rozšířená záruka + 399.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 2 roky rozšířená záruka + 599.00 Kč
2 roky - 24 měsíců + 3 roky rozšířená záruka + 899.00 Kč
 
Popis produktu
Přehled
Je potřeba připojit váš Dell Dock za kompatibilní Dell monitor? S tímto montážním řešením snadno připojíte svůj Dell Dock-WD15, Dell Thunderbolt Dock-TB15 nebo TB16 za většinu monitorů Dell UltraSharp nebo Dell Professional nebo na stěnu, psací stůl, nebo jakýkoliv rovný povrch se sadou dokovací stanice Dell. Montáží Vašeho Dell Docku WD15, Dell Thunderbolt Docku TB15 nebo TB16 za Váš kompatibilní monitor nebo pod stolem pomůže vytvořit pracovní prostředí na vašem pracovním stole nebo pracovní stanici bez nepořádku.

Kompatibilní Doky
Dell Dock WD15 130W
Dell Dock WD15 180W
Dell Dock WD19 130W
Dell Dock WD19 180W
Dell Thunderbolt Dock TB15 180W
Dell Thunderbolt Dock TB15 240W
Dell Thunderbolt Dock TB16 180W
Dell Thunderbolt Dock TB16 240W

Kompatibilní monitory
Dell UltraSharp
Dell Professional
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)