sttromekgold
Zboží skladem expedujeme druhý pracovní den k Vám!
Garance expedice do Vánoc skončí za
DELL Montážní Sad...
1 308 Kč

DELL Montážní Sada pro Dokovací Stanici MK15

sws_435763180486
Dostupnost
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci, nemůžeme určit přesně termín dodání. DODÁNÍ DO VÁNOC NENÍ REÁLNÉ!!! Hlídací pes Vám pošle informaci až bude skladem!
Přidat hlídacího psa
Naše cena
1 308 Kč
Cena bez DPH
1081.2 Kč
Příplatkové záruky:
Bližší informace o příplatkových zárukách naleznete ZDE
+ 0 Kč
+ 399.00 Kč
+ 599.00 Kč
+ 899.00 Kč
+
-
Minimální množství pro přidání do košíku je 1
Popis produktu:
Přehled
Je potřeba připojit váš Dell Dock za kompatibilní Dell monitor? S tímto montážním řešením snadno připojíte svůj Dell Dock-WD15, Dell Thunderbolt Dock-TB15 nebo TB16 za většinu monitorů Dell UltraSharp nebo Dell Professional nebo na stěnu, psací stůl, nebo jakýkoliv rovný povrch se sadou dokovací stanice Dell. Montáží Vašeho Dell Docku WD15, Dell Thunderbolt Docku TB15 nebo TB16 za Váš kompatibilní monitor nebo pod stolem pomůže vytvořit pracovní prostředí na vašem pracovním stole nebo pracovní stanici bez nepořádku.

Kompatibilní Doky
Dell Dock WD15 130W
Dell Dock WD15 180W
Dell Thunderbolt Dock TB15 180W
Dell Thunderbolt Dock TB15 240W
Dell Thunderbolt Dock TB16 180W
Dell Thunderbolt Dock TB16 240W

Kompatibilní monitory
Dell UltraSharp
Dell Professional
Specifikace:
Kód produktu:
575-BBIV
EAN:
5397063764167
Výrobce:
Partnerství:
Záruka:
24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)