Notebook Dell Latitude 3440 14" HD i5 4GB 500GB NVID W8P
Popis produktu:
DELL Latitude 3440 je cenově dostupný 14" model z Business řady Latitude.Tenký, lehký a stylový: Snadno přenosný systém Latitude je tenčí než 1 palec (25 mm), jeho hmotnost začíná na pouhých 4,3 libry (1,95 kg) a je dodáván v elegantním hliníkovém provedení.
Tento model není dokovatelný
HW konfigurace
* Chipset Intel® HM87
* Procesor: 4th Generation Intel® Core™ i5-4200U processor (3M Cache, up to 1.60 GHz)
* paměť 4GB (1x4096) 1600MHz DDR3 Dual Channel
* operační systém české Windows 8 Pro (64bit)
* pevný disk 500GB Serial ATA (5 400 Rpm)
* optická mechanika 8X Dual Layer DVD +/-RW
* 14" širokoúhlý displej LED s vysokým rozlišením HD+ (1 600 × 900) a antireflexní úpravou - matný
* grafická karta Nvidia N14P-GV2 2GB DDR3
* Webkamera integrovaná 720p
* Wifi Dell Wireless 1705 b/g/n s rozhraním Bluetooth v4.0
* Gigabit Ethernet network
* 6 článková baterie 65W/HR + 90W AC Adapter
* barva stříbrná
Výbava
* česká klávesnice odolná proti polití
* Zkušební verze sady Microsoft® Office 2013
* 30denní zkušební verze softwaru McAfee Security Center
Konektivita
* Síťový konektor (RJ45)
* USB 3.0 x 2, USB 2.0 x 1
* Výstup pro sluchátka/reproduktory/náhlavní soupravu
* Čtečka paměťových karet 4 v 1
* VGA
Rozměry a hmotnost:
* 346 x 29.60 x 245 (vpředu)/30.1 (vzadu) mm (Š x V x H)
* 2.1 kg s 4 článkovou baterií
Záruka
* 3roky ProSupport and Next Business Day On-Site
Service - servis u zákazníka do druhého pracovního
dne
Stránky výrobce
http://www.dell.com/ed/business/p/latitude-3440-laptop/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)