Servis, opravy a čištění kancelářské techniky
Nabízíme kompletní servis kancelářské techniky. Provádíme servis a opravy tiskáren, kopírek, faxů, skartovaček, psacích strojů a jiné kancelářské techniky. Servis provádíme v servisním centru v Brně. Zde se není potřeba objednávat. Možností je také servis přímo u zákazníka. Zpravidla k Vám náš technik dorazí mezi 24-48 hodinami. Cena oprav je průměrně 1000,- Kč. Bližší informace o ceně naleznete v ceníku služeb. Obvykle po provedení prvotní diagnostiky proběhně oprava do 2 pracovních dnů. Prvotní diagnostika je přijetí zakázky, kde uvádíme zmiňovaných 24-48 hodin.
Servis a oprava kancelářské techniky se zárukou
Na provedené opravy a servisní práce nabízíme záruku minimálně 3 měsíce. Pokud ovšem spěcháte a nemůžete si dovolit krátký výpadek v době opravy servisu, nabízíme zapůjčení náhradního stroje. To platí pro všechny servisní smlouvy, kde nebudeme schopni odstranit závadu na Vašem zařízení do 24 hodin.
Naši zaměstnanci jsou pravidelně proškolováni a mají velmi bohaté zkušenosti se značkami známých distributorů jako HP, Epson, Brother, Canon a dalších. Časté závady jsou odstraněny rychle, efektivně a za rozumnou cenu.
Pokud již kancelářské technika nemůže sloužit nadále, nabízíme od servisu přes opravy i konečnou recyklaci této techniky. Postaráme se o ekologickou recyklaci nefunkční kancelářské a výpočetní techniky. Následně Vám rádi poradíme s nákupem nové techniky u nás na prodejně nebo na našem e-shopu.