ACER 3Y CARRY IN (1st ITW) + 3Y PROMISE FIXED FEE
Popis produktu:
3Y CARRY IN (1st ITW) + 3Y ACER PROMISE FIXED FEE Notebook Professional Only (TravelMate + Extensa) - No BookletZáruku je nutno registrovat do 365 dnů, v opačném případně nebude prodloužená záruka akceptována.
Návod na registraci bude doposlán Vaším obchodníkem.
V případě potřeby můžete kontaktovat servis Acer:
CZ: Pokud splňujete podmínky pro účast v Programu, a pokud Váš Produkt utrpěl Náhodnou škodu, můžete požádat Acer o
opravu Produktu za pevně stanovenou cenu ve výši 1351,- Kč za Notebook; 811,- Kč za Tablet; 541,- Kč za Smartphone včetně
příslušné DPH (dále „Pevně stanovená cena“). Pevně stanovená cena je nabízena s tím, že donesete nebo odešlete Produkt do
místního servisního centra Acer na náklady Aceru, a že Vám Acer vrátí opravený Produkt na náklady Aceru. Takováto oprava
může být požadována pouze jednou v každém roce platnosti prodloužené záruky Acer Care Plus Extended Service Plan.
SK: Ak ste oprávneným účastníkom Plánu a váš produkt sa náhodne poškodí, potom môžete spoločnosť Acer požiadať o opravu
produktu za fixný poplatok 50 EUR (notebooky), 30 EUR (tablety), 20 EUR (smartfóny) vrátane DPH. Tento fixný poplatok za
opravu platí v prípade, ak produkt prinesiete do spoločnosti Acer Servisní centrum; alebo zašlete na náklady spoločnosti Acer a
spoločnosť Acer vráti opravený produkt na svoje náklady. O takúto opravu možno požiadať iba 1-krát v každom roku platnosti Plánu rozšírených služieb Acer Care Plus.
Specifikace:
Naše společnost zajišťuje pro značku ACER kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ACER má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ACER produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou,
Hotline: 531 027 777
Acer, servisní centrum Tuřanka 100, Brno-Slatina, 62700
Email: service_brno@acer-euro.com
on-line zadání reklamace na: http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ACER)