Acer Aspire 14 AI (A14-53M-56LA) Core Ultra 5 226V/16GB/1TB SSD/14" OLED/Win11 Home/stříbr
Popis produktu:
Aspire 14 AI (A14-53M-56LA) - Windows 11 Home - Intel® Core™ Ultra 5 processor 226V - NPU Intel® AI Boost up to 40 TOPS - 16 GB LPDDR5X Memory On Board + N/A - 1024GB PCIe NVMe SSD PM4 + N/A - Micro SD card reader - 14" WUXGA 1920x1200 16:10 OLED Glare DCI-P3 100%/Adobe100% 400nits Support HDR True black 500, TÜV Low blue/Eyesafe - Intel® ARC™ Graphics - Wifi 7 802.11be 2x2 MU-MIMO + BT 5.4 LE Audio - FHD IR USB TNR camera with 2Mic. with camera shutter - Backlight KB - 2x USB Type-C port supporting: USB4 ® 40Gbps / USB charging 5 V; 3 A / DC-in port 20 V; 100 W - 2x USB 3.2 Gen1 - HDMI 2.1 - Copilot Key (AI) - Acer Sense App - 65Wh Li-ion battery - 65W USB Type-C AC Adapter PCR50% TCO9.0 - Pure Silver Metal LCD + Bottom coverProduktům Acer můžete věřit, proto garantujeme jejich kvalitu tříletou (3letou) zárukou
Účastník se do prodejní akce zapojí tak, že:
" nejpozději do 31. ledna 2026 do 24:00 hodin, zaregistruje tento produkt na adrese: www.acer.cz nebo po vybídnutí po prvním spuštění systému. Při registraci musí účastník prodejní akce postupovat podle návodu uvedeného níže.
" Registrace je platná po obdržení emailu od společnosti Acer; společnost Acer zašle potvrzující mail do 30 dnů od provedení registrace.
" akce se vztahuje pouze na produkty, které jsou zakoupeny jako nové a zároveň, které byly vyrobeny po 1.1.2024.
https://www.acer.com/cz-cs/support/warranty/warranty-extension
Naše společnost zajišťuje pro značku ACER kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ACER má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ACER produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou,
Hotline: 531 027 777
Acer, servisní centrum Tuřanka 100, Brno-Slatina, 62700
Email: service_brno@acer-euro.com
on-line zadání reklamace na: http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ACER)




































