ASUS prodl. záruky - Lokální opr. on-site a lokální ochrana proti náhodnému pošk. ROG 3y
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Prodloužení zárukyBalíček služeb pro prodloužení záruky ASUS vás zbaví starostí a poskytne vám rozšířené záruční služby po vypršení standardní záruky na váš produkt ASUS.
Za předpokladu dokončení aktivace bude záruční doba vašeho produktu automaticky prodloužena. Bude tedy platit i po původním datu ukončení záruky vašeho produktu.
Vyjma změny záruční doby zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u standardní záruky ASUS.
Tento servisní balíček se nevztahuje na software, baterii, periferní zařízení, bezplatné příslušenství, jako jsou myš nebo brašna, a na poškození způsobené zákazníkem.
Lokální ochrana před náhodným poškozením
Nehody se stávají. Služba ASUS Accidental Damage Protection (ADP) vám pomůže vyhnout se nákladům na opravu nebo výměnu v důsledku nehod, ke kterým dojde při běžném používání zařízení.
Nehody se stávají. Služba ASUS Accidental Damage Protection (ADP) vám pomůže vyhnout se nákladům na opravu nebo výměnu v důsledku nehod, ke kterým dojde při běžném používání zařízení.
V rámci doby platnosti tohoto servisního balíčku je povoleno požadovat nápravu neomezeného počtu klíčových dílů každý rok. V případě jakýchkoli dalších nároků na opravu klíčového dílu/dílů hradí náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník. Za datum zahájení platnosti tohoto servisního balíčku se bude považovat datum zakoupení produktu ASUS.
Celkové souhrnné náklady na servisní služby nárokované zákazníky v rámci tohoto servisního balíčku nesmí přesáhnout kupní cenu výrobku.
Na všechny součásti opravené nebo vyměněné servisním centrem ASUS se vztahuje záruka po dobu tří měsíců nebo po zbytek záruční doby.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ASUS má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ASUS produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou ASUS Czech s.r.o..
Hotline: 552 302 313
Email: reklamace@asus.com.tw
on-line zadání reklamace na:
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ASUS)