ASUS prodloužení záruky - Lokální oprava on-site a ponechání disku 3 roky ROG serie
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Ponechání pevného disku• Tento servis se vztahuje na pevné disky bez omezení kapacity („HDD“) a kryje původně zabudovaný pevný disk dodaný s vaším produktem ASUS i náhradní pevný disk nainstalovaný v souladu s podmínkami této služby autorizovaným technikem ASUS.
• Tato služba vám umožňuje ponechat si vadný pevný disk a získat náhradní pevný disk nainstalovaný autorizovaným technikem ASUS poté, co autorizovaný technik ASUS potvrdí, že došlo k selhání disku. Na pevný disk, který si ponecháte, se nebude vztahovat žádná další průběžná podpora.
Povinnosti zákazníka:
• Ve chvíli vyžádání servisu na místě budete muset uvést, zda si přejete využít tuto službu pro ponechání disku.
• Je vaší povinností, abyste si udrželi „fyzickou kontrolu“ nad vadným pevným diskem a zajistili, aby byly osobní, důvěrné nebo chráněné údaje na vadném pevném disku zničeny, nebo zůstaly zabezpečeny.
• Vadný pevný disk musíte zlikvidovat v souladu s platnými zákony a nařízeními.
• Vy, nebo váš oprávněný zástupce, jste povinni podepsat dokument o ponechání pevného disku, který vám poskytne společnost ASUS, a tím stvrdit, že jste si pevný disk ponechali.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ASUS má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ASUS produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou ASUS Czech s.r.o..
Hotline: 552 302 313
Email: reklamace@asus.com.tw
on-line zadání reklamace na:
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ASUS)