Defender Basic 210, sluchátka, bez ovládání hlasitosti, černá, 2.0, špuntová, 3.5 mm jack

lama_qmdns21neb00
Tento produkt již není aktivní
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
98%
Zákazníků doporučuje
0.39%
Nízká reklamovatelnost

Popis produktu:

Sluchátka do uší Defender Basic 210
Jednoduchý model špuntových sluchátek do uší.

Specifikace:
* Typ sluchátek: Do uší
* Průměr membrány: 10 mm
* Citlivost: 95 dB
* Impedance: 32 Ohm
* Frekvenční rozsah: 20–20000 Hz
* Délka kabelu: 1.2 m
* Rozhraní: 3.5 mm jack
* Barva: černá

Specifikace:

Kód produktu:
63211
EAN:
8590274725126
Výrobce:
Záruka:
2 roky (6 měsíců IČ)
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.