DELL Alienware 17 Area-51m/i9-9900K/64GB/1TB SSD/RTX 2080 8GB/FHD 144Hz/Win 10
Popis produktu:
Revoluční 17palcový herní notebook s procesory Intel® Core™ 9. generace pro stolní počítače s možností upgradu a přetaktování, grafickými kartami nVIDIA® GeForce RTX™ a šasi z hořčíkové slitinyTechnické parametry
* Procesor: Intel 9th Gen i9-9900K (8-Core, 16MB, up to 5.0GHz)
* Paměť: 64GB (4x16GB) DDR4 2400MHz
* Operační systém: Windows 10 Home 64bit
* Kapacita disku: 1 TB PCIe M.2 SSD
* Displej: 17.3" Full HD (1920 x 1080) 144Hz, IPS, NVIDIA G-SYNC, Eyesafe® Display Tech + Tobii Eyetracking
* Grafická karta: NVIDIA® GeForce RTX™ 2080 8GB GDDR6
* Webkamera: 720 (HD)
* Připojení: Killer 1550 802.11ac 2x2 WiFi and Bluetooth 5.0
* Baterie a napájení: 6-Cell, 90WHr, adapter 180W + 330W
* Barva: Černá (Dark Side of the Moon)
Výbava a příslušenství
* Klávesnice : UK/Alienware TactX keyboard with per-key RGB LED AlienFX lighting, anti-ghosting, N-Key - Podsvícená
Konektivita
*1x RJ-45 port (10/100/1000)
*1x Thunderbolt 3 (USB Type-C) port
*1x USB 3.1 Gen 1 port with PowerShare
*2x USB 3.1 Gen 1 ports
*1x global headset port
*1x microphone/headphone port (configurable)
*1x HDMI 2.0 port
*1x Mini DisplayPort 1.4
*1x external graphics port
*2x power-adapter ports
Rozměry a hmotnost
* Rozměry : Výška 27.65 mm (Přední), 31.2 mm (Zadní), Šířka: 402.6 mm, Hloubka: 319.14 mm
* Hmotnost : 3,87 kg
Záruka 2 roky Basic Next Business Day On-Site Service- servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: https://www.dell.com/cz/p/alienware-17-area51m-laptop/pd?ref=PD_OC
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)