Dell Inspiron 7559 15" FHD i5-6300HQ/8GB/1TB+8GB/GTX960M/WIFI/BT/W10 Pro(64-bit)/3RNBD/Čer
Popis produktu:
15" velmi zajímavě vybavený notebook s podporou Intel® procesorem a výkonou grafickou kartou. Notebook nabízí neomezené možnosti práce a zábavy. Celá konfigurace potěší i ty nejnáročnější uživatele.Technické parametry
* Procesor: Intel Core i5-6300HQ (6M Cache, 2.30 GHz)
* Paměť: 8GB (1x8GB) 1600MHz DDR3L
* Operační systém: Windows 10 Pro (64bit) - česky
* Kapacita disku: 1TB SATA (5.4k rpm) 2.5" Hybrid with 8GB Flash
* Displej: 15.6" FHD (1920x1080) AntiGlare (Matný)
* Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 960M 4GB GDDR5
* Webkamera: Integrated Widescreen HD (720p) Webcam with Dual Array Digital Microphone
* Připojení: Intel Dual Band Wireless-AC 3165 + Bluetooth
* Baterie a napájení: 6 článková 74Wh baterie (integrovaná) + 130W napájecí adaptér
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: Česko/slovenská podsvícená klávesnice včetně numerické části
Konektivita
* Vybavení: 2x USB 3.0
* Vybavení: 1x USB 3.0 s funkcí PowerShare
* Vybavení: 1x Čtečka paměťových karet 2v1 SD (UHS50)/MMC
* Vybavení: 1x Síťový konektor RJ45
* Vybavení: 1x Kombinovaný konektor pro sluchátka a mikrofon
* Vybavení: 1x HDMI v1.4a s podporou rozlišení 4K
* Vybavení: 1x Slot bezpečnostního zámku Kensington
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: 383 x 25,3 x 265 mm (Š x V x H)
* Hmotnost: 2.57 kg
Záruka
* Typ: 3 roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: http://www.dell.com/us/p/inspiron-15-7559-laptop/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)