Dell Latitude 3500 15,6" FHD i7-8565U/8GB/256GB/MX130-2GB/USB-C/MCR/HDMI/W10Pro/3RNBD/Čern
Popis produktu:
DELL Latitude 3500 - Tento malý, elegantní 15,6" notebook s výbavou pro konektivitu a správu je ideální pro rostoucí firmy.Technické parametry
* Procesor: Intel Core i7-8565U (8M Cache, 4.60 GHz)
* Paměť: 8GB (1x8GB) 2666MHz DDR4 [Paměti DDR4, 2 666 MHz; 2 sloty podporující až 32 GB]
* Operační systém: Předinstalovaný operační systém Win 10 Pro (64bit) MUI (Čeština, Slovenština, Angličtina, Maďarština a Polština)
* Kapacita disku: 256GB SSD PCIe M.2
* Displej: 15,6" displej s FHD rozlišením (1920x1080), AntiGlare (Matný displej)
* Grafická karta: Nvidia GeForce MX 130 2GB
* Webkamera: Integrovaná
* Připojení: Intel Dual Band Wireless AC 9560 + Bluetooth
* Baterie a napájení: 4 článková 56WH/r + 65W AC napájecí adaptér
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: Česko/slovenská podsvícená klávesnice včetně numerické části
* Software: Microsoft Office zkušební verze
Konektivita
* 1x USB-C 1.Gen a DisplayPort 1.2
* 2x USB 3.0 s funkcí PowerShare
* 1x USB 2.0
* 1x Čtečka paměťových karet
* 1x Síťový konektor RJ45
* 1x Kombinovaný konektor pro sluchátka a mikrofon
* 1x HDMI
* 1x VGA
* 1x Vstup napájení
* 1x Slot bezpečnostního zámku Noble Wedge
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: výška: 18 mm x šířka: 378,66 mm x hloubka: 255,35 mm
* Hmotnost: od 1,98 kg
Záruka
* Typ: 3 roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: https://www.dell.com/cz/domacnosti/p/latitude-15-3500-laptop/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)