Dell Latitude E7240 12" i5-4310U/8GB/128SSD/mDP/HDMI/RJ45/WIFI/BT/MCR/W7+8P/3RNB
Popis produktu:
Špičkový výkon v tenkém a lehkém designuVýkon notebooků Latitude E7240 v elegantním šasi typu Ultrabook™ se 4. generací procesorů Intel® Core™, systémem Windows 8 Pro, 12palcovým displejem a nádherným designem.
Notebook je dokovatený
HW konfigurace
* Procesor 4th Generation Intel® Core™ i5-4310U processor (3M Cache, 2.00 GHz)
* paměť 8GB (1x8GB) 1600MHz DDR3 Memory
* Operační systém předinstalovaný Windows® 7 Professional CZ (64-bit), v balení na DVD Windows 8.1 License (64 bit)
* pevný disk 128GB SSD Full Mini-Card
* 12" antireflexní displej s LED podsvícením 1366 x 768 - matný
* grafická karta - Intel HD Graphics 4400
* web kamera HD
* wifi Intel Dual Band Wireless-AC 7260 802.11ac/a/b/g/n 2x2
* Bluetooth 4.0 LE Half Mini Card
* 4 článková baterie 45Wh + 65W AC Adapter
* barva černá
Speciální výbava
* česká podsvícená klávesnice odolná proti polití
* Zkušební verze sady Microsoft® Office 2013
* Intel vPro
Konektivita
* Síťový konektor (RJ-45) 10/100/1000
* USB 3.0 (3x)
* Kombinovaný konektor typu jack pro stereo sluchátka/mikrofon
* mDisplayPort
* rozhraní HDMI
* 1 slot na plnou a 1 slot na poloviční kartu Mini Card
Rozměry a hmotnost:
* Hmotnost od: 1.36 kg (s 3článkovou baterií)
* Šířka: 310.50 mm
* Výška: 20.00 mm
* Hloubka: 211.00 mm
Záruka
* 3roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Informace o notebooku na stránkách výrobce
http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/latitude-e7240-ultrabook/pd?refid=latitude-e7240-ultrabook&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=1&~ck=dellSearch&isredir=true
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)