Dell Latitude E7470 14" FHD i5-6300U/8G/256SSD/Intel HD/MCR/FPR/SCR/HDMI/USB/RJ45/mDP/W7P+
Popis produktu:
14palcový Ultrabook™ podnikové úrovně s nejlepším zabezpečením na světě. Nabízí procesory Intel® a špičkové materiály.Technické parametry
* Procesor: Intel Core i5-6300U (3M Cache, 2.40 GHz)
* Paměť: 8GB (1x8GB) 2133MHz DDR4
* Operační systém: Windows 7 Pro (64-bit Win 10 Pro Licence)
* OS médium: Windows 10 (64-bit) DVD
* Kapacita disku: 256GB SSD mSATA
* Displej: 14" displej s FHD rozlišením (1920x1080), AntiGlare (Matný displej)
* Grafická karta: Intel HD 520
* Webkamera: Integrovaná
* Připojení: Intel Dual Band Wireless 8260 + Bluetooth
* Zvuková karta: Integrovaná
* Baterie a napájení: 4 článková 55W/HR + 65W AC napájecí adaptér
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: Česko/slovenská podsvícená klávesnice (Dual Pointing)
* Software: Microsoft Office Software Trial
* Vybavení: Intel vPro
Konektivita
* Vybavení: 1x Konektor pro sluchátka
* Vybavení: 1x Čtečka paměťových karet
* Vybavení: 1x Čtečka otisku prstů a čipových karet
* Vybavení: 1x Síťový konektor RJ45
* Vybavení: 1x USB 3.0 s funkcí PowerShare
* Vybavení: 2x USB 3.0
* Vybavení: 1x HDMI
* Vybavení: 1x mini DisplayPort
* Vybavení: 1x Vstup napájení
* Vybavení: 1x Slot bezpečnostního kabelu
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: 334,90 x 19,40 x 232 mm (Š x V x H)
* Hmotnost: 1.50 kg
Záruka
* Typ: 3 roky ProSupport Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/latitude-e7470-ultrabook/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)