DELL LCD 32 Curved 4K UHD Monitor/S3221QSA - /32"/3840 x 2160/UHD/16:9/60Hz/8ms/3000:1/17
Popis produktu:
Technické parametreTyp zariadenia
LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix
Panel Type
VA
Rozlíšenie
4K UHD (2160p) 3840 x 2160 at 60 Hz
Jas
300 cd/m2
Odozva monitoru
4 ms (grey-to-grey extreme), 5 ms (grey-to-grey fast), 8 ms (grey-to-grey normal)
Speaker
Integrated speakers - 2x5W (Tuned by Waves MAXX audio)
Pomer strán
16:9
Uhlopriečka
32"
Pixel Pitch
0.18159 mm
Kontrast
3000:1 / 3000:1 (dynamic)
Podpora farieb
1.07 billion colours
Podsvietenie
WLED edgelight backlight
Position Adjustments
Nastaviteľná výška: 70 mm, Náklon: -5/+21, VESA,
Rozmery a váha
So stojanom
width: 70.92 cm - depth: 20.7 cm - height: 51.81 cm- weight: 15.2 kg
Bez stojanu
Váha: 7.37 kg
Konektivita
1.
1. Security-lock slot
2. Power connector
3. HDMI 2.0 ports
4. Stand lock feature
5. DisplayPort 1.2
6. Audio line out port
7. USB 3.0 upstream port
8. USB 3.0 downstream port
9. USB 3.0 downstream with BC 1.2 charging
10. Speakers
Ostatné
Cables Included
1. Power Cable | 2. HDMI Cable
Features
Security lock slot (cable lock sold separately), VESA interface support, 3-sided bezeless
Warranty
1 year Advanced Exchange Service
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-uk/shop/dell-32-curved-4k-uhd-monitor-s3221qsa/apd/210-bfvu/monitors-monitor-accessories#techspecs_section
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)