DELL NTB Precision 5680/i7-13700H/32GB/1TB SSD/16" FHD+/IR Cam & Mic/Nvidia RTX A1000/WLAN
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Dell Precision 5680Technické parametre
Procesor: Intel® Core™ i7-13700H, vPro® Essentials (24MB medzipamäte, 14 jadier, 20 vlákien, 2,4–5GHz Turbo, 45W)
Pamäť: 32GB (2x 16GB), 6000MT/s, LPDDR5 na doske
Operačný systém: Windows 11 Pro
Kapacita disku: 1TB, M.2 2280, Gen 4 PCIe NVMe SSD, Class 40
Displej: 16" FHD+ (1920x1200), 60Hz, 500 nitov WLED, 100% sRGB, Low Blue Light
Grafická karta: NVIDIA® RTX™ A1000 6GB GDDR6
Webkamera: IR FHD
Audio: 4x reproduktor; 2x mikrofón
Sieť: nie
Bezdrôtová komunikácia: Intel® Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, MU-MIMO, bezdrôtová karta Bluetooth® 5.3
Batérie a napájanie: 6článková batéria (100Wh), externý adaptér 165W (USB-C)
Farba: šedá
TCO Certified: Áno
Výbava a príslušenstvo
Klávesnica: podsvietená česká/slovenská Qwertz bez numerickej klávesnice
Čítačka odtlačkov prstov: áno
Čítačka čipových kariet: áno
Konektivita
2x Thunderbolt 4/USB4 (s funkciou PowerDelivery)
1x USB typ-C™ (DisplayPort alt)
1x HDMI 2.0
1x slot pre kartu SD
1x slot pre bezpečnostný zámok Wedge
1x konektor 3,5mm po slúchadlá/mikrofón
Rozmery a hmotnosť
Rozmery výška: 20,5-22,17mm, šírka: 353,68mm, hĺbka: 240,33mm
Hmotnosť od: 1,99kg
Záruka 3 roky Basic Next Business Day On-Site Service – servis u zákazníka do druhého pracovného dňa
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)





































































