DELL Optiplex 7010 MT/i5-13500/8GB/512GB/W11P
Popis produktu:
OptiPlex Tower (7010) OptiPlex Tower (7010)Processor 13th Gen Intel Core i5-13500 (6+8 Cores/24MB/20T/2.5GHz to 4.8GHz/65W)
Memory 8GB (1x8GB) DDR4 Non-ECC Memory
Hard Drive M.2 2230 512GB PCIe NVMe Class 35 Solid State Drive
Keyboard Dell Pro Wireless Keyboard and Mouse - KM5221W - Czech/Slovak (QWERTZ) - Black
Operating System Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
Microsoft Application Software Microsoft Office 30 Day Trial - Excludes Office License
Záruka: 3 roky: ProSupport and Next Business Day Onsite Service
Porty a sloty
Přední:
1. Vypínač
2. Kontrolka aktivity pevného disku
3. Univerzální zvukový konektor typu jack
4. Port USB 2.0
5. Port USB 2.0 s funkcí PowerShare
6. Port USB 3.2 1. generace
7. Port USB 3.2 1. generace
8. Optická jednotka (volitelné příslušenství)
Zadní:
9. Sériový port / port PS2 (volitelné příslušenství)
10. HDMI 1.4b, až 1 920 × 1 200, 60 Hz
11. DisplayPort 1.4a, až 4 096 × 2 304, 60 Hz
12. Volitelný videoport
- HDMI 2.1, až 4 096 × 2 160, 60 Hz
- DisplayPort 1.4a, až 5 120 × 3 200, 60 Hz
- VGA, až 1 920 × 1 200, 60 Hz
13. Port USB 3.2 1. generace
14. Port USB 3.2 1. generace
15. Port USB 2.0 s funkcí SmartPower On
16. Port USB 2.0 s funkcí SmartPower On
17. Ethernetový port RJ-45
18. Tři sloty pro rozšiřující karty
19. Konektor napájecího kabelu
20. Kontrolka diagnostiky napájecího zdroje
21. Kroužek na visací zámek
22. Slot bezpečnostního kabelu
Rozměry a hmotnost
1. Šířka: 154 mm (6,06 palce)
2. Hloubka: 292,2 mm (11,5 palce)
Výška: 324,3 mm (12,77 palce)
Hmotnost (min.): 5,32 kg (11,73 lb)
Hmotnost (max.): 6,52 kg (14,38 lb)
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)



















