DELL OptiPlex AIO 9030 i5-4590/8GB/1TB SSD/23"/Win 7 Pro - Win8.1 PRO (AIO)
Popis produktu:
Procesor OptiPlex 9030 AIO CTOProcesor Procesor Intel® Core™ i5-4590S čtvrté generace čtyřjádrový, 6 MB cache, 3,00 GHz, s grafikou HD4600)
Paměť 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3L
Pevný disk 1TB 2,5palcový disk SSD Adata DP900 SATA 6 Gb/s, 1 milion hodin doby provozu bez poruchy (MTBF) [CS]
Klávesnice Klávesnice USB Dell Quietkey KB212-B, česká (QWERTZ), černá
Grafická karta Integrovaná grafika Intel, Intel OptiPlex
Operační systém Windows 7 Professional (licence na 64bitový systém Windows 8.1, médium) - český
Myš USB optická myš Dell (ne bezdrátová) s posuvným kolečkem (3 tlačítka), černá
Optická zařízení Jednotka 8x DVD+/-RW typu Slimline
Možnosti šasi Zdroj napájení s efektivitou až 90 %, 58,4 cm (23 palce), nedotykový s kamerou, integrovaná grafika
Energy Star® Energy Star Version 6.0
LCD Nedotyková základna
Aplikační software Microsoft Zkušební verze sady Microsoft® Office 2013
Aplikační software od jiných společností než Microsoft Aplikace Dell pro systém Win 7
Zabezpečovací software 30denní zkušební verze softwaru McAfee Security Center, služba Digital Delivery
Možnosti obnovení operačního systému Zdrojový disk DVD Windows 8.1 (64bitový) - český
Záruka: 3-letá základní záruka - služba Next Business Day
Napájení: Power Cord
Barva: Černá
Rozměry – 14,99 / 38,07
(bez stojanu) – 22,34/56,75
(V x Š x H) palce/(cm) – 2,36/6,00
Hmotnost systému (libry/kg) – 27,56/12,5
Stojan – základní stojan, (Volitelně výškově nastavitelný stojan)
Hloubka stojanu – palce/(cm) – 8,07/20,5
Hmotnost stojanu (libry/kg) – 4,20/1,91
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)