DELL PC Pro Max GB10 FCM1253/ NVIDIA GB10 / 128GB RAM/ 2 TB SSD/ GPU NVIDIA Blackwell/ 280
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
!! Cena je orientačná, závisí od aktuálnej CTO konfigurácie – ponuka na vyžiadanie. !!Technické parametre
Chassis
Dell Pro Max with GB10 L6 Chassis
Processor
NVIDIA GB10 Grace CPU (10 Cortex-X925 + 10 Cortex-A725 cores)
Memory
128GB LPDDR5X
Hard Drive
2 TB, SSD
Add Hard Drive
-
Display
-
Graphics
NVIDIA GB10 Blackwell GPU
PalmRest
-
Riser
-
AIO Solution
-
Camera & Mic
-
Optical Drive
-
Wireless
WIFI 7 & Bluetooth 5 Wireless Module
WWAN
-
NIC
-
Raid Level
-
Controller
-
DRAC
-
Keyboard
-
Mouse
-
Battery
-
Power Supply
280W Type-C Power Adapter
Cable
No Additional Cable
Operating System
NVIDIA DGX OS 7
OS Media
-
Antivirus
-
DDPE
-
Microsoft Software
-
vPro
-
Colour
Black
Service
-
Konektivita
1.
Power button
USB-C Power-In
(3) USB-C Gen 2x2 w/ DP Alt mode
HDMI 2.1b
Network (RJ-45, 10GbE)
ConnectX-7 Smart NIC (2x 200G QSFP, 1 required to connect to another Dell Pro Max with GB10)
Rozmery a hmotnosť
Rozmery
Height (max): 2.00 in. (51.00 mm)
Depth: 5.90 in. (150.00 mm)
Width: 5.90 in. (150.00 mm)
Váha
Starting weight: 1.31 kg
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 239 346 192 (Toll)
DELL ProSupport hotline: +421 239 346 191 (Toll)
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 727 (Toll)
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu:
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)































