DELL Pro Micro QCM1250 i5 14500T/8GB/512GB SSD/keyboard+mouse/W11P/3Y ProSpt/černá
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Dell Pro Micro – Přehled konfiguraceŠasi: Dell Pro Micro (ultrakompaktní provedení)
Procesor: Intel® Core™ i5-14500T vPro® 14 jader, až 4,8 GHz
Energeticky úsporný model (TDP 35 W)
Paměť RAM: 8 GB DDR5 (1×8 GB, až 4800 MT/s, non-ECC)
Úložiště: 512 GB SSD
Grafika: Integrovaná (Intel UHD Graphics 770)
Síť:
Wi-Fi 6E (Intel AX211) – 2×2 MIMO, 802.11ax
Bluetooth®
Interní anténa
Napájení: 90W adaptér + evropský napájecí kabel (1,8 m)
Klávesnice: Dell KB216 – česká/slovenská QWERTZ, černá
Myš: Dell MS116 – černá
Porty
Přední porty
1× USB 3.2 Gen 2 Type-C® (10 Gbps)
1× USB 3.2 Gen 1 Type-A (5 Gbps)
1× kombinovaný audio jack (sluchátka + mikrofon)
Zadní porty
1× USB 3.2 Gen 1 Type-A s funkcí SmartPower On (5 Gbps)
1× USB 3.2 Gen 1 Type-A (5 Gbps)
2× USB 2.0 Type-A (480 Mbps)
1× DisplayPort™ 1.4a (HBR2) (pro i5-14500T)
1× HDMI 2.1
1× RJ45 Ethernet (1 Gbps)
1× Napájecí konektor (pro 90W adaptér)
1× Volitelný modulární port
Volitelný modulární port
Zde lze zvolit jednu z následujících možností:
HDMI 2.1 (TMDS)
DisplayPort™ 1.4a (HBR3)
VGA
USB Type-C® s DisplayPort™ Alt Mode
2× USB-A 3.2 Gen 2 (10 Gbps)
PS/2 a sériový port
Sériový modul
5G optický modul
Operační systém: Windows 11 Pro
Software:
Bez antiviru
30denní zkušební verze Microsoft 365
Barva: Černá
Záruka: 3 roky ProSupport
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)